O MNIE

#WorekAuditora #2RówneSkoki #JakośćZarządzania

Szanowni Państwo,

nazywam się Michał Gluska i jestem praktykiem w zakresie rozwiązań strategicznych, systemowych, managerskich, interpersonalnych i negocjacyjnych.

Od początku mojej kariery zawodowej związany jestem z biznesem szkoleniowym i sektorem konsultingowym.

Od początku 2020 roku działam aktywnie na portalu biznesowym LinkedIn (https://www.linkedin.com/in/mgluska/), gdzie poprzez publikacje i fora dyskusyjne w ramach cyklów #worekauditora i #jakośćzarządzania rozwijam świadomość systemową użytkowników i obserwujących owe profile.

Równocześnie od marca roku 2020 prowadzę na YouTube kanał „2 równe skoki”, który poświęcony jest optymalizacji i doskonaleniu powiązań systemowo – procesowych.

Podczas mojej pracy największej satysfakcji dostarcza mi bezpośredni kontakt z klientami, którym mogę pomagać w bieżącym funkcjonowaniu organizacji, a dzięki którym również jestem motywowany do ciągłego rozwoju i doskonalenia.

Dlaczego warto zaufać mojemu doświadczeniu?

Od 2015 roku współpracuję jako wykładowca akademicki z uczelniami wyższymi (UMK Toruń, WSAIB Gdynia, WSB Poznań / Oddział Chorzów, Akademia WSB Dąbrowa Górnicza, Politechnika Śląska w Katowicach).

Byłem prelegentem w trakcie licznych konferencji o charakterze ogólnopolskim (w tym organizowanych przez PARP).

Wydałem publikacje z zakresu zarządzania, które na przestrzeni lat 2002 – 2021 ukazywały się w kwartalniku Qjakości, Gazecie Wyborczej, Pulsie Biznesu, Quality Magazine Polska.

Jestem autorem opracowań: „Przewodnik po normie ISO 9001:2015” (wyd. 2015), „Pytania auditowe” (wyd. 2018) oraz licznych raportów specjalnych nt. kondycji zarządzania.

Przez 19 lat pracowałem jako trener, Product Manager ds. Szkoleń systemowych i biznesowych, a następnie Dyrektor Sprzedaży Szkoleń, w międzynarodowej jednostce certyfikującej, gdzie zrealizowałem m.in.:

– kilkadziesiąt usług doradczych (współpracując m.in. z ramienia BDT NOT z PARP przy wykorzystywaniu programów pomocowych dla przedsiębiorców z sektora MŚP w latach 2002 – 2006),
– ponad 10 000 tysięcy godzin szkoleniowych w formule nauczania stacjonarnego i zdalnego,
– nagrałem ponad 20 kursów i szkoleń e-learningowych w formule reaktywnej,
– prowadziłem programy szkoleniowe w oparciu o międzynarodowe akredytacje (IRCA, PCA)
a także: kilkadziesiąt auditów zewnętrznych w oparciu o akredytacje DaakS, PCA.

Odpowiadając za rozwój szkoleń, działania realizowane przeze mnie w tym zakresie zaowocowały stworzeniem ponad 100 tematów szkoleniowych, w tym programów managerskich takich jak m.in. Process Management i zrealizowaniem ponad 20 tysięcy godzin edukacyjnych w obszarach takich jak:

-systemy zarządzania jakością wg ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, IATF 169494, IRIS oraz ISO/TS 22163, HACCP, ISO 22000, BRC, IFS a także szkoleń stricte biznesowych takich jak m. in.:

budowanie świadomości systemowej, budowanie strategii, mapowanie procesów organizacyjnych, przywództwo organizacyjne wyższego i/lub

średniego szczebla zarządzania, zarządzanie ryzykiem, delegowanie zadań, zarządzanie łańcuchem dostaw i relacjami z dostawcami,

zarządzanie wiedzą, standardy obsługi klienta, rozwój talentów organizacyjnych (szkolenia dla przyszłych managerów), negocjacje sprzedażowe,

negocjacje i mediacje personalne, prezentacje i wystąpienia publiczne, systemy i narzędzia motywowania, zarządzanie zespołem, narzędziowość w zarządzaniu (w tym: SWOT, FMEA, Turtle diagram, PDCA, OODA, SMART).

Prywatnie moją pasją jest muzyka heavy-metalowa, jazzowa, historia średniowiecza i nowożytna oraz kultura włoska.
Lubię chwycić za „wiosło” czyli gitarę, dobrą książkę (najlepiej taką, która zmusza do myślenia). Hobbystycznie uprawiam bieganie, także po to by zachować spójność ciała i umysłu.

ZAPRASZAM DO KONTAKTU!

Klienci mówią...

Zostańmy w kontakcie

tel. 662 872 889

Dostępni od 08:00 do  16:00

BIG PROJECT

DORADZTWO. KONSULTING. SZKOLENIA

ul. Huzarska 3/16

85-334 Bydgoszcz

NIP: 967-089-73-85